HOE APP CRASHES OP AMAZON FIRE STICK OPLOSSEN?

Als u een Amazon Fire Stick-gebruiker bent, moet u zich ervan bewust zijn dat het soms app-crashes ondergaat. Het kan een heel vervelend probleem zijn, omdat het plotseling gebeurt. Als u in het verleden met dit probleem te maken heeft gehad, moet u een paar trucs kennen om het op te lossen. Als u deze fout echter voor het eerst bent tegengekomen, vertrouw dan op onze professionals, want we weten hoe we dergelijke problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Als je ook constant app-crashes tegenkomt op je Amazon Fire Stick, dan ben je aan het juiste adres! Vandaag zullen we u leren hoe u dit technische probleem in een paar eenvoudige stappen en zonder gedoe kunt verhelpen. Mocht je nog twijfels hebben, dan staat onze Amazon-klantenservice 24/7 voor je klaar.

Bij de technische dienst van Amazon hebben we een team van getrainde en ervaren professionals die werken aan het verbeteren van uw klantenservice. Het maakt niet uit wanneer het technische probleem zich voordoet, denk niet twee keer na voordat u ons belt, want we zullen ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost.

De enige en gemakkelijkste hack om het constante probleem met app-crashes op je Amazon Fire Stick te overwinnen, is het wissen van de cache en gegevensbestanden voor die apps. In sommige gevallen kunt u zelfs proberen die apps te verwijderen en opnieuw te installeren.

Hier heeft ons team de stapsgewijze procedure voor het oplossen van de constante app-crashfout opgesomd:

  1. Klik op het hoofdscherm op Instellingen.
  2. Kies Toepassingen in het volgende scherm.
  3. Om alle apps te bekijken, klikt u op Geïnstalleerde applicaties beheren.
  4. Selecteer de app waarvan u denkt dat deze de fout veroorzaakt.
  5. Blader naar beneden tot je de optie Cache wissen ziet en klik erop.
  6. Klik op Gegevens wissen.
Wacht enige tijd totdat de procedure is voltooid. Als u tegenstrijdigheden ondervindt, aarzel dan niet om ons Amazon-klantenservicenummer te bellen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Start de app opnieuw om te controleren of het probleem is verholpen. Voor het geval dat niet het geval is, kunt u proberen de app te verwijderen. Nadat je het hebt verwijderd, kun je het opnieuw installeren op je Fire Stick vanuit de Amazon Appstore.

Als je twijfelt, kun je op elk moment contact opnemen met onze Amazon-klantenservice via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. We beloven al uw problemen in een mum van tijd op te lossen!

Comments